وندزدی

با نزدیک شدن به پخش فصل دوم سریال پرطرفدار «Wednesday» از نتفلیکس، برندهای مطرحی چون Cheetos و Wendy’s وارد دنیای تاریک و طنزآمیز این مجموعه شده‌اند و با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، سعی دارند توجه نسل جوان و طرفداران سریال را جلب کنند.

به گزارش نگاه نو، فصل دوم سریال محبوب «Wednesday» در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان پخش این فصل، موج جدیدی از همکاری‌های تبلیغاتی میان برندهای بین‌المللی و پلتفرم نتفلیکس شکل گرفته است. برندهای شناخته‌شده‌ای مانند Cheetos و Wendy’s با الهام از فضای خاص سریال، کمپین‌های متنوعی طراحی کرده‌اند و انتظار می‌رود سایر برندها نیز به این روند بپیوندند. این همکاری‌ها بخشی از موج رو‌به‌رشد همکاری برندها با نتفلیکس است؛ مانند کمپین اخیر Domino’s که با الهام از سریال کره‌ای «بازی مرکب» طراحی شده بود. افزایش چشمگیر این نوع همکاری‌ها، نشان‌دهنده نفوذ روزافزون نتفلیکس در عرصه تبلیغات و بازاریابی است.

حضور شخصیت «تینگ» در کمپین جدید Cheetos

برند Cheetos با همکاری نتفلیکس و استفاده از شخصیت «تینگ»، دست جداشده و مرموز سریال، کمپین تبلیغات جدید و خلاقانه‌ای را اجرا کرده است. در این کمپین، تینگ در ویدیوهای تبلیغاتی و محتوای شبکه‌های اجتماعی ظاهر می‌شود و در فضای شهری برای مخاطبان ماجراهایی ایجاد می‌کند. از جمله اقدامات جالب این کمپین می‌توان به نصب بیلبوردهای سه‌بعدی در نیویورک و ردپای تینگ روی تاکسی‌ها، دکه‌ها و حتی مدل مجسمه آزادی اشاره کرد.

این کمپین با هدف تقویت ارتباط با طرفداران سریال و جذب نسل Z طراحی شده و هم‌زمان با آن، نسخه‌ محدودی از محصول جدید Cheetos با نام Flamin’ Hot Fiery Skulls که از فضای سریال الهام‌گرفته شده، عرضه خواهد شد.

Cheetos و Wendy’s موج‌سواری تبلیغاتی خود با الهام از سریال ونزدی را آغاز کردند 1

 

 

وِندی با الهام از «Wednesday» یک منوی اسرارآمیز طراحی کرد

رستوران زنجیره‌ای Wendy’s با همکاری نتفلیکس و شخصیت محبوب «ونزدی آدامز» از سریال Wednesday، کمپین جدیدی با نام «Meal of Misfortune» (وعده‌ بدشگونی) اجرا کرده که از ۴ آگوست در آمریکا عرضه می‌شود. این کمپین با بسته‌بندی‌های خاص و منویی مرموز و متفاوت، طرفداران فضای گوتیک سریال را هدف گرفته است.

در این منوی ویژه، آیتم‌هایی با نام‌های خلاقانه و طنزآمیز مانند ناگت‌های «Rest in 10-Piece» و بستنی «Raven’s Blood» دیده می‌شود. اما جالب‌ترین بخش کمپین، چهار سس مرموز با نام «Dips of Dread» (سس‌های ترسناک) است که به‌صورت تصادفی دو طعم از آن‌ها در هر سفارش به مشتری ها داده می‌شود. همین رازآلود بودن باعث می‌شود مشتری‌ها برای امتحان همه طعم‌ها چندین بار به فروشگاه مراجعه کنند.

در کنار همه این‌ها، لوگوی برند Wendy’s هم با تغییراتی ساده اما جالب، با حال‌وهوای تاریک کمپین هماهنگ شده؛ موهای قرمز شخصیت لوگو به رنگ مشکی درآمده و لبخند معروفش جای خود را به اخمی جدی داده است.

Cheetos و Wendy’s موج‌سواری تبلیغاتی خود با الهام از سریال ونزدی را آغاز کردند 2

Cheetos و Wendy’s موج‌سواری تبلیغاتی خود با الهام از سریال ونزدی را آغاز کردند 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *